Sunday, May 15, 2011

2:27 AM





jersi bola Kelantan Home / Away untuk di jual..harga yang di jual jauh lebih murah berbanding dengan harga yang terdapat di pasaran..jersi grade AAA dan kami utamakan keselesaan pelanggan kami dan kami cuba berikan harga yang termurah..boleh di pakai pada bila-bila masa tidak kira di mana jua anda berada..sewaktu anda bermain futsal, beriadah mahupun ketika sedang menikmati minuman petang bersama keluarga tercinta..

perbandingan harga jersi..
1. Wakaf Che Yeh = RM65
2. Kota Bharu = RM70

*RM55 (TERMASUK POSTAGE)
*untuk penghantaran Sabah dan Sarawak, caj tambahan sebanyak RM5 akan dikenakan

*READY STOCK (S,M,XL)
*kain gred AAA (replika)
*UMBRO sulam

harga yang kami tawarkan hanyalah RM55 sehelai jauh lebih murah. boleh di pakai ketika mana-mana perlawanan yang membabitkan pasukan Kelantan dan insyaAllah kalau ada rezeki kita dapat memakainya ketika Perlawanan Akhir Piala FA di Bukit Jalil nanti.

Untuk membuat tempahan, sila "copy & paste" format teks di bawah, lengkapkan butiran yang diminta kemudian emailkan kepada mediacontroller11@gmail.com

NAMA :
ALAMAT (penghantaran) :

NO. HP :
EMAIL :
SAIZ :

PERTANYAAN (jika ada) :

Anda juga boleh membuat tempahan dengan menghubungi nombor telefon yang tertera(telefon/sms 24jam). Walaubagaimanapun, kami menggalakkan anda menempah melalui email dengan menggunakan format teks di atas untuk disimpan sebagai rekod rasmi perniagaan. Cara pembayaran adalah melalui akaun CIMB. Kami menggunakan pos ekspress sebagai medium penghantaran, setelah pembayaran dibuat.

CARA TEMPAHAN

1. sila email butiran di atas.
2. bank in/transfer pembayaran anda ke akaun MOHAMAD ALIF MOHAMED NORDIN - 03030076085529 (CIMB).
3. selesai sahaja pembayaran (bank in/transfer) sila sms 0136700071 untuk membuat pengesahan.
4. baju akan di pos apabila duit sudah dikreditkan.




Kito Kelate, Bako Ore Berani. 
Bilo Masuk Pade, Kito Gomo Sengoti


Post a Comment

0 comments:

Post a Comment