1. Soalan Lazim


a) Berapa lama Akaun ejen baru akan didaftarkan setelah membuat pembayaran?
Akaun baru akan didaftarkan dalam masa 10 minit - 24 jam. Anda akan menerima sms dari server.

b) Apakah Modal credit agen akan hangus dalam waktu tertentu?
Modal credit tidak akan hangus dalam waktu tertentu & tidak akan berkurang apabila tidak gunakan untuk melakukan transaksi. 


c) Adakah ejen boleh mendaftarkan ejen baru?
Boleh. Yuran pendaftaran AGEN anda tentukan. Caj server RM5.00 akan dikenakan kepada anda sewaktu menjalankan transaksi ini. Sila rujuk Format SMS

d) Dalam 24 jam, adakah saya boleh topup nombor sama dengan nilai yang sama tanpa had?
Ya, cuma perlu tukar format sms. Sila rujuk Format SMS

e) Modal kredit ejen berkurang/telah ditolak, sedangkan transaksi belum masuk?
Sila hubungi CareLine Pengendali server untuk tindakan segera 014-830 7732


2. Upgrade

Anda juga boleh upgrade pakej anda pada bila-bila masa, hanya buat bayaran mengikut
pakej yang anda ingin upgrade.

contohnya :
Pakej Retail kepada Pakej Dealer, anda hanya perlu buat bayaran sebanyak
RM100 - RM30 = RM70 sahaja.

Bayaran boleh dibuat melalui saluran dibawah ini, klik gambar bank dibawah ini jika ingin buat pembayaran melalui 

Online Banking :



Nama : Mohamad Alif B Mohamed Nordin
No. Akaun : 03030076085529
Email : alif120691@gmail.com



Nama : Mohamad Alif B Mohamed Nordin
No. Akaun : 03045021993474
Email : alif120691@gmail.com

Kod Pakej :
(MG = Manager),
(AM = Assistant Manager),
(M = Master),
(D = Dealer),
(A = Agent)

Selepas anda buat bayaran, anda perlu menghantar sms kepada Admin :

UPNo. ID anda/KOD PAKEJ BARU/BANK/MASA Transaksi/Tarikh Transaksi/JUMLAH

Contoh :
UP.ZXXXXX.D.CIMB.10:28:30.10/05/2011.RM70
hantar sms ke : 017-9585968(Admin)

Anda akan menerima sms dari server 10 minit - 24 jam.

3. Tambah Modal

ARAHAN
1. Bank-in/Transfer sejumlah modal ke mana-mana akaun berikut:
·         ·Maybank
(553056010247)
BENZ MOBILE

·         ·CIMB
(03040010033055)BENZ MOBILE

2. SMS butiran pembayaran ke NOMBOR SERVER :
013-293 2814/ 014-218 2871/ 016-961 5945 , SEJURUS selepas bank-in/transfer. Jika membuat pembayaran melalui "online banking", sila masukkan email : anamobile2010@gmail.com
FORMAT
DEPBANK<TITIK>TARIKH<TITIK>MASA<TITIK>
JUMLAH<TITIK>PIN
CONTOH
DEP.MAYBANK.15/05/2011.11:30AM.RM200.1234
CAJ SERVER
- tiada -
CATATAN
Penambahan modal boleh dilakukan setiap hari, waktu penambahan modal adalah bermula pukul 9.00AM hingga 7.00PM, jumlah minimum tambah modal adalah RM10 keatas..Hantar SMS mengikut format ke NO SERVERselepas bank-in, dengan KADAR SEGERA! Beri tempoh sehingga 3 jam sebaik SMS dihantar. Hantar semula SMS yang sama jika tiada respon selepas tempoh tersebut.
PENTING :
Pastikan anda simpan slip pembayaran atau printscreen maklumat transfer untuk elak terjadi sebarang masalah.
PANTANG
Bank-in/transfer hari ini, SMS keesokan harinya - amalan sebegini TIDAK AKAN DILAYAN!