Saturday, May 14, 2011

8:05 PM
4

pada entri kali ini saya akan menceritakan sedikit sebanyak tentang survei dan sedikit info tentang IPANEL ONLINE.pertama saya akan menceritakan tentang survei yang boleh kita ikuti dan mendapatkan sedikit habuan sebagai penghargaan kerana sudi meluangkan masa untuk menjawab survei yang di sediakan..di sini saya sertakan gambar mengenai survei yang masih di buka untuk semua ahli menyertainya tetapi ahli haruslah mengemukakan semua info-info seperti yang di inginkan oleh pihak IPANEL ONLINE..setiap survei yang belum tamat akan di label 'MASUK' dan setiap ahli boleh masuk untuk menjawab survei serta mengumpul point..manakala survei yang telah tamat akan di label 'JEDA' kebiasaannya berlaku apabila survei ini sudah di penuhi kuota ahlinya dan apabila telah tamat tempat untuk ahli menjawabnya..ini antara contoh survei yang boleh di masuki oleh semua ahli pada 14 Mei 2011..




ini adalah contoh gambar yang menunjukkan bilangan point yang telah kita perolehi sepanjang kita mendaftarkan sebagai ahli IPANEL ONLINE..
1. survei bermaksud mata yang telah kita perolehi dari hasil kita menjawab survei yang di utarakan..
2. rujukan merupakan bilangan ahli yang telah mendaftar di bawah kita ( downline )
3. pemberian ialah mata yang di berikan jika menjawab survei yang di utarakan di kalangan ahli IPANEL ONLINE sendiri.
4. penebusan ialah mata yang telah di tebus oleh seseorang ahli itu untuk di tukarkan kepada nilai mata wang USD mahupun RM.


untuk menebus mata setiap ahli mestilah mempunyai mata sekurang-kurangnya 520 untuk mendapat RM5. di sini saya senaraikan mata yang harus di kumpul oleh para ahli untuk penukaran ke bentuk wang tunai. dan 1 point bernilai RM 0.01.
1. RM5 = 520 point ( 20 point cas perkhidmatan )
2. RM10 = 1020 point  ( 20 point cas perkhidmatan )
3. RM50 = 5050 point ( 50 point cas perkhidmatan )
4. RM100 = 10050 point ( 50 point cas perkhidmatan )

Post a Comment

4 comments:

  1. menari..saya dah try register..tapi tak lepas pun..

    ReplyDelete
  2. encik hisham da siap register ke?

    ReplyDelete
  3. SaYo PuN Doh ReQ. . Pun XleH JgOk.

    ReplyDelete
  4. ades..apakah masalah yang timbul sebenarnya nie erk? xleh nak login ke camne?

    ReplyDelete